nedeľa 16. februára 2014

Všetko, čo som chcela vedieť o láske (a nebála sa opýtať)

  • o jej bezhraničnosti a bezpodmienenosti:
          "mám ťa rád aj keď mi nedáš čaj, aj keď mi žerieš nervy, aj keď veľa vína vypiješ, aj keď  
            papuľuješ, aj keď kričíš, aj keď spíš, aj keď je to s tebou ťažké, navždy mám ťa rád."


  • o fyzikálnych zákonoch, ktorými sa riadi:
           "svieti aj vo veľrybe a ako elektrika tancuje."
           "láska mi rozprestrela krídla, už predbieham lietadlá."


  • ako chutí:
          "ako šľahačka ku káve ide k životu."
          "raz narastú krídla aj tebe, bude nám sladko ako v mede."


  • ako znie a ako vyzerá:
         "srdce mi bije, búcha, cítim, ako pulzuje. láska je ako srdce."
         "noc bola čierna a nebo modré, až do rána sme ostali hore. Počúvali sme, ako ticho plynie, o 
           čom si šepkajú kvety v hline."


  • aj kam to celé smeruje:
          "keď je človek dobrý vo vzťahu, medzi nebom a zemou jazdí vo výťahu.



To všetko by som sa  nikdy nedozvedela nebyť našich klientov. V Ď A K A!
 
 
 
 
p. s.:
Vyhrať nad gýčom
Sa podarilo Láske
Na Valentína.
 
 



          

Žiadne komentáre: