štvrtok 5. mája 2011

nenechám

Nebudem míňať čas &
Energiu na zbytočnosti
Nároky druhých
Encyklopédie ľudstva
Chápadlá lepkavých slov
Áno, teraz dobre počúvajte
Mám to pevne v (chvejúcich sa) rukách
Slobodu byť sama sebou
Agresiu Sa (u)brániť
Zmeniť znenazdajky názor
Argumenty do hádok (formou aj obsahom nejasných)
Chápanie zmyslu poézie (ak nejaký má)
Radosť detí, smútok starcov
Aj celé more
Ňehy (ak by si niekto chcel zaplávať)
O tom nepochybujte, keď dvíhate
Vaše ruky (žiarivo sterilné) a hlasy (veď je to len pre tvoje dobro!)
Aby ste s odhodlaním svätcov
Ťahali moje zafúľané a hriešne vnútro na nosítkach

2 komentáre:

Ľubica povedal(a)...

Po takmer roku som sa vrátila k tejto básni a nemôžem nenechať pár slov. Páči sa mi, ako sa mi páčila aj vtedy. Je silná, nabitá odhodlaním. Nefňuká, nesťažuje sa. Pozoruje, popisuje a burcuje vlastné sily.

Ľubica povedal(a)...

Po takmer roku som sa vrátila k tejto básni a nemôžem nenechať pár slov. Páči sa mi, ako sa mi páčila aj vtedy. Je silná, nabitá odhodlaním. Nefňuká, nesťažuje sa. Pozoruje, popisuje a burcuje vlastné sily.